Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~whatever89 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany07.09.2009 @17:25:25 ostatnio na stronie22.07.2012 @08:56:37

Prosze o szczere opinie - dużo mi pomoga w poczatkach przygody z aparatem

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty9 komentarze301 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~EwaIH    05.12.2010 @22:25:40
Użytkownik ~JulianaKiara zamieszczając digart pt "kochany skarbek", pod którym zamieściłaś komentarz, dopuściła sie kradzieży mojej fotografii. Oryginał znajduje się tu:
http://www.digart.pl/praca/3826281/Echo_Kalipso.html
pozdrawiam
-JulianaKiara    05.12.2010 @19:22:01
nie sorki myślałam że chodzi ci o coś innego ! bo wiesz to tak tak tak myślałam że to kpiny ;/ przepraszam i dziękuję bardzo
-JulianaKiara    05.12.2010 @19:17:59
jakiś problem ?
~rAga    08.04.2010 @22:14:02
phiii co za duzo to nie zdrowo
dzieki
~rAga    04.04.2010 @16:25:45
widze ze nie za czesto tu zagladasz;> czyzby Ci sie juz znudziło?
~rAga    01.04.2010 @15:47:28
co nic nie dodajesz ;>
~Sunny91    15.10.2009 @13:45:14
dziękuje
_______
Nie wylewaj, waćpan, wina!
~kryniowad    15.10.2009 @13:40:33
dzięki
~rAga    12.10.2009 @19:33:38
suuuuusuuu?:D:D
~layla1    12.10.2009 @09:53:50

thx
~marbles    11.10.2009 @12:34:25
dziekuje
~lilaroz    10.10.2009 @11:58:34
Dziękuję pięknie....miłego dnia
_______
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył .
......Robert Bresson
~kati1305    10.10.2009 @11:54:17
bardzo dziękuję i Trolek też
_______
"Gdyby tak można sfotografować nasze sny!"-Emil Cioran...
~tomektomek    10.10.2009 @11:40:17
wyrażanie opinii ..
papa
~tomektomek    10.10.2009 @11:36:10
nie ma czego krytykować więc nie ma i krytyki.

to jest wyrażanie opinii
~tomektomek    10.10.2009 @11:32:43
nie ma o czym pisać
~kaskuuu    08.10.2009 @17:53:28
dzięki ^^
~ratatujj    08.10.2009 @17:32:17
dzięki;D
_______
1 marchew 1 marchew = 2 marchewy.
~thebestdamnthingx3    08.10.2009 @17:16:57
dzięki. ; )
_______
I'm the best damn thing that your eyes have ever seen. !
_______________________________________________
~Natesugar    08.10.2009 @09:47:25
ładne galeryjka
pozdrawiam
~whisky22    07.10.2009 @12:34:40
dziekuje i pozdrawiam
~SylviaSylvia    07.10.2009 @12:19:45
NIE MA ZA CO I CZEKAM NA KOLEJNE ZDJECIA OCZYWISCIE TAK FAJNE I LADNE KTORE OCENILAM
_______
mamucha
~tiszunia    06.10.2009 @18:41:30
a to bardzo miłe Pozdrawiam
~makr    06.10.2009 @10:29:46
pozdrawiam i dziękuję
~namri    04.10.2009 @10:51:28
dzieki
_______
"Nie daj się zepchnąć z właściwej drogi, nawet przez idących w tym samym kierunku. "
Stanisław Jerzy Lec
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt